Товарные рынки | ||
BID | ASK | |
Brent | 0.00 | 0.00 |
Лайт | 0.00 | 0.00 |
Бүгін Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министрі Алмаз Ыдырысов Сенатта авиабилеттердің бағасы неден тұратынын және қазақстандықтар үшін неге қымбат екенін айтты, деп хабарлайды Dauletten.kz.
Ол халықаралық тәжірибе бойынша билеттер құнының әлі де реттелмегенін және нарықтық баға механизмі – сұраныс пен ұсыныс әдісі бойынша жұмыс жасайтынын атап өтті. Алмаз Ыдырысов әуе билетінің құрылымына кіретін құрамдастарға мыналар жатады деп мәлімдеді:
-жанармай шығындары (32%);
-операциялық шығындар (18%);
-әуе кемелерінің лизингі (18%);
-әуежай қызметі (13%);
-еңбекақы қоры (6%).
«Ішкі нарықтағы авиакеросиннің тапшылығы және оның қымбаттығы елдегі азаматтық авиацияның дамуын тежейтін және баға белгілеуге әсер ететін негізгі факторлардың бірі болып табылады. Осылайша, 2022 жылы мұнай өңдеу зауыттары өндірісі арасында теңгерімсіздік орын алды (648 мың тонна) және тұтыну (806 мың тонна) 19%-ға ұлғайғанын айта кету керек. Авиакомпаниялар шығындарының шамамен 80%-ы шетел валютасында: әуе кемелерін сатып алу немесе жалға алу, қосалқы бөлшектерді сатып алу және т.б. , авиакомпаниялар табысының шамамен 80%-ы теңгемен түседі. Валюта бағамының қысымына байланысты билет бағасын реттеуге тура келеді», - деді Алмаз Ыдырысов.
фото: 365info.kz