Товарные рынки | ||
BID | ASK | |
Brent | 0.00 | 0.00 |
Лайт | 0.00 | 0.00 |
Тасымалдаушылар Қазақстан-Қытай шекарасындағы электрондық кезекке қатысты мәселелер туралы шағымданды. “Достық-Авто” және “Нұр Жолы” өткізу пункттеріндегі кезек 2-3 апта бұрыннан толып тұр, бұл тасымалдаушы компаниялардың наразылығын тудырып отыр, деп хабарлайды Dauletten.kz.
Тасымалдаушылардың айтуынша, көптеген слоттар ресейлік компаниялармен броньдалады, содан кейін олар кезектен бас тартып, тоқырауларды тудырады. Нәтижесінде адал тасымалдаушылар апта бойы күтуге мәжбүр.
Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті шекарадағы электрондық кезек жүйесі рәсімдердің ашықтығын арттырып, күту уақытын қысқарту үшін енгізілгенін хабарлады. Алайда кейбір тұлғалар заңсыз пайда табу үшін алшақтықтарды пайдаланады, бұл көлеңкелі айналым мен қызметтерге бағаларды асыруға алып келеді.
Осыған байланысты Қаржы министрлігі қауіпсіздік шараларын күшейтіп, бұзушылықтарға қатаң санкциялар енгізді. Атап айтқанда, босатылған кезектер “бос” тізімінде көрсетілмейді және егер көлік құралдары өткізу пунктіне келмесе, кезектен жойылады.
- Біз бұл өткізу пункттерінің уақытша тоқтап қалуына әкелетінін күттік. Кезекке тұрушылар көп болғанымен, бұл кезеңнен өту қажет. Жаңашылдықтың әсерін бірден күтпеу керек. Бүгін бір ай бұрын кезекке тұрған адал емес пайдаланушылардың кезектері әлі де “жойылып” жатыр. Екі ондаған пайдаланушы сервиспен бұғатталды. Нарық қатысушыларының кезекті қайта сатуға мүмкіндік жоқ екенін түсінуі үшін уақыт қажет, - деп түсіндірді Мемлекеттік кірістер комитеті.
Мемлекеттік кірістер комитеті пайдаланылмаған бронь үшін айыппұл салу мүмкіндігін қарастыруда. Егер тасымалдаушы айына үш рет бронь жасаған, бірақ келмеген болса, одан бюджетке 100 АЕК өндіріп алынады.
Жүйені жақсарту ұсыныстары нарық қатысушыларымен белсенді талқылануда. “Броньдарды” кездейсоқ босату арқылы ескі схемаға қайтару қарастырылмайды, өйткені бұл алыпсатарларға жағдай жасайды.
Цифрландыруға қарамастан, өткізу пункттерінің физикалық өткізу мүмкіндігі шектеулі. Екі жыл ішінде “Нұр Жолы” өткізу мүмкіндігін күніне 70-тен 600 көлікке дейін арттырды, бірақ әрі қарай жақсарту үшін инфрақұрылымды кеңейту қажет.
Қаржы министрлігі CarGoRuqsat сервисін пайдаланушылардың дербес деректерінің қауіпсіздігін де қамтамасыз етеді. Барлық жүйелер ақпараттық қауіпсіздікке сәйкестік сертификаттаудан өтеді, соңғы рет мұндай сертификаттау 2024 жылы сәтті жүргізілді.
Электрондық кезек алғаш рет 2022 жылдың қараша айында пилоттық режимде енгізілген болатын және 2024 жылдың соңына дейін толық өтуді жоспарлап отыр. Жүйе енгізілгеннен бері бюджетке 2 млрд теңгеден астам қаражат түсті, ал броньдар саны 940 мыңға жетті.
Бұған дейін Қазақстанда ірі көлемді көліктерге жаңа параметрлер орнатылғанын хабарлаған едік. Енді автокөліктердің рұқсат етілген массасы келесідей:
екі осьті - 18 тонна;
үш осьті, М3 санатындағы жалғаспалы автобустардан басқа - 25 тонна;
М3 санатындағы “гармошка” автобустары - 28 тонна;
төрт осьті, екі басқарылатын осьті үлгілерді қоса алғанда - 32 тонна;
бес осьті - 38 тонна;
алты және одан да көп осьті - 44 тонна.
Алты осьтен асатын көлік құралдары үшін рұқсат етілген масса осьтік массалар (осьтер тобы) сомасынан аспауы тиіс.